2016. október 29., szombat

36 éves születésnapomra öngyilkosságon gondolkoztam

Fotó: pincér felvétele egy neves cukrászdában
21 NAP VAN A 36-IK SZÜLETÉSNAPOMIG!

AZ ÁLMOMÉRT KÉSZ LETTEM VOLNA MEGHALNI AZ IDÉN!
Azt kevesen tudják, hogy az idei év vízválasztó az életemben, hiszen még a klubalapításkor azt fogalmaztam meg magamnak, hogy 35 éves koromig van értelme csinálni az ifjúsági szervezetet, aztán nagyon gyorsan változtatnom kell (ha az nem sikeres). Az idén Londonban más kudarc mellett úgy éreztem, hogy feleslegesen dolgoztam az életemben. 
Fotó: T.K. - Szakdolgozat a Tresó Ifjúsági Klub Üzleti terve
Mivel 2016 november 23-án leszek 36 éves (hajléktalan), így már nem láttam a lehetőséget. Aztán pont az angliai baleset fordította meg bennem azt, hogy megértsem, az álmaimat nem szabad abbahagyni, inkább azt kell feladni, amit nem csinálok szívesen (pl. szakácskodás sok stresszel). 35 évesen azt érzem, hogy nem volt hiába (nem bánom, hogy az életemből 17 évet (milliókat költve rá) a klubra áldoztam pénzben, időben, energiában) annak ellenére, hogy nagyon sok visszahúzást kaptam. 
Fotó: diák felvétele rólam diákonkormányzat segítése közben a Forrai suliban
Örülök annak, hogy mindezek ellenére van elég hitem, kitartásom és magabiztosságom, szorgalmam. A jövőben aki segíteni akar nekem, akkor az csatlakozzon a Klubhoz rendes tagként, azzal az álmom megvalósítását segítheti és azt, hogy ne kelljen idő előtt feladnom. 


---

A hír az alábbi médiához jutott el (folyamatosan bővül)!
1. Alfahír Hírportál
2. Petőfi Rádió
3. LION - Legnagyobb Infó Oldal Nagy-Britaniában
4. Londoni Magyarok Közössége Egymásért
5. Sztárklikk
6. Story
7. RTL 
8. TV2
9. Hír ma
10. HVG
11. Sztárban Sztár
12. Magyarországom.hu 
13. Külföldön élő magyarok
14. Rádió 1
15. Civil rádió
16. Rádió M - Miskolc
17. Hírek
18. Szeretlek Magyarország
19. Jobbik Magyarországért Mozgalom
20. FIDESZ
21. LMP
22. DKNY
23. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com