2016. szeptember 25., vasárnap

Megérdemelten lettem kirúgva és magamnak kerestem a bajt

Fotó: T.B. - volt, amikor a klubalapító még ráléphetett, talán a jövőben újra, de még ma nem
Ebédután a londoni kórházban teszek egy gyors múltbeli időutazást az angliai kinntartózkodásom idejére, hogy búcsúzásként mégegyszer felidézzem a történteket és levonjam a megfelelő tanulságokat a jövőmre vonatkozólag. Sovány szakácsnak ne higgyél! Lehet benne valami, mert annak ellenére, hogy már régóta dolgozom szakácsként, nem értem el igazán komolyabb szakmai sikereket - persze a vékonyságomnak ehhez semmi köze. Inkább annak a hozzáállásnak van szerepe, ami a múltban kísért, hogy valamivel pénzt kellett keresnem. A vendéglátós pörgést egyébként mindig is jobban szerettem, mint enni. Na, de! Úgygondolom, hogy az angliai pub munkámat nem feltétlenül kellett volna elveszítenem, ha szeptember 11-én nem hozok egy rossz döntést és nem iszom le magam és sértődök meg a fönököm irodai beszélgetésére - miszerint a CV-m alapján elvártakat nem tudtam vinni, és pár nap alatt ezt pótolnom kellett volna sebességfokozással. Igazságtalannak éreztem a helyzetet, mert nem kaptam elég időt alkalmazkodni a szárazföldi körülményekhez (korábban sokáig óceánjárón és folyamihajókon dolgoztam). Ha akkor éppen nem történt volna meg ez a beszélgetés, akkor az én sztorim is másképp folytadódhatna.
Végeredményben be kell látnom, hogy nem a főnökömre kell mérgesnek lennem - a londoni hídról való leugrás és lábtörés és a munkahelyem elvesztése miatt -, hanem magamra, mert most azt ehetem, amit magamnak jól kifőztem. Végül még jól fogok kijönni belőle, legalábbis a célom, hogy az okozott hátrányból előnyt, szerencsés helyzetet kovácsoljak magamnak. A történteket sajnálom és részvevőket is. A jövőben tartózkom ettől és másokat is erre bíztatok. Holnap egy új nap kezdődik, új lehetőségekkel.

Egyes vélemények, kommentek szerint nem feltétlenül a mi hibánkból következhet be egy ilyen állásvesztés, hanem a közvetítők pénzügyi érdekében is, amit természetesen nem tudunk bizonyítani és hitelrontást sem szeretnénk elkövetni. A gyors lapátratevés újabb ügyfeleknek adhat munkát. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com