2016. szeptember 24., szombat

Kevés angliai magyar ajánlotta fel a segítséget nekem

Minden olvasótól előre is elnézést kérek a hangvételért és bocsánatot kérek, ha bizonyos dolgokban tévedéseim vannak. Igyekszem visszafogott, higgadt maradni, mert a cikkel a célom nem megsérteni, és felzaklatni másokat.

Hogyan segített a londoni magyar konzul Kálmánnak


Feltételezem, hogy akik már kinn élnek Angliában, azoknak sem volt és mos sem könnyű. Így éppen elég a saját dolgaikkal foglalkozni, mint még más baját is a vállukra venni. Ehhez persze nem kell Londonba repülni. A balesettel, illetve a kinti tartózkodásommal kapcsolatos angliai magyarokról sokféle véleményem kezd kialakulni. A segítségkérésemet sokan nem  értették kellően még, így csak furcsán néztek a történtek elé és pontosabb segítségkérésre vártak. Voltak olyanok, akikkel egyből személyes csevegés után konkrét felajánlások érkeztek (pl. ingyenes tranzit a reptérre, munkahelykeresés felépülés után stb.) Szóval nem lehet leírni a magyarok egyértelműen. Szerintem sokan tudják, hogy korábban nekik sem volt könnyű. Azért a komlex jellegű segítségadást itt is hiányolom, illetve olyan londoni, angliai magyar szervezet meglétét, ami valóban a kinti magyarokért van és segíti őket a boldogulásban, Magyarország erősödésében - teljesen mindegy, hogy miért hagyta valaki azt el korábban pl. tanulás, jobb lehetőség, az otthoni áldatlan állapotok stb. Persze az is elképzelhető, hogy nem vagyok elég ideje kinn, hogy tisztán lássam a lehetőségeket és a nagyszerű, pezsgő, segítő magyar légkört. Szerintem a magyarok sem rosszabbak, mint más nemzetek, csak legfeljebb fejlődniük kell. 

Bár tegnap valaki megkérdezte tőlem, hogy miért vesztettem el a munkámat és miért akartam öngyilkos lenni, majd azt is, hogy milyen nemzetiségű volt a főnököm. Válaszoltam, hogy a séfem magyar. Ő egyből mondta, hogy, akkor már mindent ért, pláne, hogy beszélgettünk arról is, hogy korábban miket csináltam. Egyet sajnált, hogy az öngyilkossági kísérlettel és a lábtöréssel nagyobb bajt csináltam magamnak, mintha otthagytam volna a munkahelyemet és keresek helyette egy másikat. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com