2016. szeptember 25., vasárnap

Hol hibáztam, hogy 35 évesen egy nincstelen vagyok!?

Úgy tűnik, hogy a mai napomra több múltbeli időutazás is jut. Most arra keresem magamnak a választ, hogy hol hibázhattam, hogy 35 évesen egy nincstelen, szerencsétlen (a szerencse forgandó) senki lettem (azért ennyire nem kellene leírni magamat, azért elég sokmindent a hátammögött hagytam idáig is), pedig szinte mindig megvolt a lehetőségem arra, hogy ez ne így legyen. Ha a múltba visszamegyek, akkor szinte kevés olyan időszak volt az életemben (1-2 hónap alkalomszerűen), amikor ne lettem volna milliomos. Most mégis odáig jutottam, hogy szegény, szerencsétlen lettem. Hmmm. Talán ezt is ki kell próbálnom ahhoz, hogy aztán ez megint sokáig ne így legyen!?

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com