2016. szeptember 25., vasárnap

Hogyan segített a londoni magyar konzul Kálmánnak

Az ifjúsági szervezetünk Nemzetközi irodája (Nagy Britannia külképviselete) szeretné elérni, hogy valamennyi magyar kapjon megfelelő segítséget! Ehhez önkéntesek jelentkezését várjuk folyamatosan. 
Amikor arról volt szó korábbi cikkben, hogy a magyarok nem annyira segítették a klubalapítót Angliában, akkor aztán sokminden változott, mert többen kezdtek el megkeresni. A londoni kórházba való felvétel után egyből kerestem a kapcsolatot a londoni magyar konzulátussal, akik egyből kapcsolatban léptek velem és a tőlük telhetően mindent megtettek. Így többek között egyből felvették a kapcsolatot a hozzátartozóimmal és az érintettekkel, akiknek a segítségét kérték. Ez azért is volt fontos számomra, mert külső segítséget is kaptam. Továbbá folyamatos levelezésben álltunk, hogy mi másban tudnak még segíteni. Hasznos elérhetőségeket is kaptam. A konzul elérhetősége
Embassy of Hungary/Magyarország Nagykövetsége
Consular Section/Konzulátus
35 Eaton Place – London SW1X 8BY
Tel: (020) 7235 5218
Fax: (020) 7235 8630

ajánlott a honlapjukon a http://london.gov.hu/munkavallalas részt, ahol –szerintem- ötletet találhat a munkáltatójával kapcsolatos egyeztetéshez

Még egy dolgot nem szeretnék itt lehagyni. - A londoni magyarok közösségi portáljait böngészve több olyan helyzetben lévő fiatalra bukkantam, akiknek előbb kellene a segítség, mint később. Szerintem minden magyar felelős minden magyarért. Nagyon át tudom érezni annak a fiatalnak a helyzetét, aki a munkáját elveszítve hajléktalanná lett és nem tud mit kezdeni. Amikor a magyarok ezt a szociális biztonsági lyukat be tudják foltozni, akkor nagyon meg leszek elégedve a hazafiakkal. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com