2016. szeptember 25., vasárnap

Hihetetlen meglepetés érte a klubalapítót az online tőzsdén

Öngyilkosságot nem veszélyeztető mérték ajánlott online tőzsdézni! - csak felnőtteknek
Kevés hasonló csodával találkozok manapság, mint amikor megpillantottam az online tőzsde számlaegyenlegemet és 57.000 forintos bónusszal pozitív az egyenlegem. Többen tudták, hogy az utóbbi időben sokkal megfontoltabb, felelősebben online tőzsdéztem, azonban elég kockázatosan és aktívan napi kereskedéssel. A mai meglepetéssel elmondhatom, hogy az online tőzsdézés (amit minimális összeggel, inkább játékként folytattam már régen) nem hozott gazdagságot, kiláballást a válságomból, de legalább nem is tett tönkre. Ma azért néztem rá a számlámra, mert abban a hiszemben voltam, hogy -55,000 forint tartozásom van rajta, de nem így történt. Nagy kő esett le a szívembről, mert ez az érzés most egy extra pénzbevétel érzetét kelti bennem. Természetesen a jövőben sem tudok úgy online tőzsdézni, hogy felelőtlenül. Az öngyilkossági kísérlet során ez kevésbé jelent meg döntő tényezőként. Az online kereskedéssel kapcsolatosan azt viszont nagyon fontosnak tartom, hogy csak annyi pénzt vigyünk bele, ami ténylegesen nem veszélyezteti az életet. A legutóbbi alkalommal én csak 6.000 vittem bele. Mínuszba azért tudott menni, mert volt hitelkeretem, ami átengedett minuszba, de azzal hitelként számoltam, effektíve nem tettem be, persze egy idő után be kellett volna fizetnem. Azért a jövőben még óvatosabban bánok, leginkább nem is kereskedek addig, amíg teljesen helyre nem jövök anyagilag. Utánna sem kockáztatnék többet annál, mintha másfajta szórakozásra, játékra költeném a pénzemet. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com