2016. szeptember 23., péntek

Azonnal el kell hagynom a Royal London Hospital kórházat

Fotó: hallgató felvétele Kálmán Bessenyei Péter műrepülő világbajnokkal (múltidéző felvétel)
Ez a cikk ma folyamatosan íródik ...


Megérdemelten lettem kirúgva és magamnak kerestem a bajt

Köszönet a Royal London Hospitalnak és a londoni magyaroknak

Izgalmas lesz felvenni a pénzem a volt munkahelyemen


Szeretnék Londonba maradni addig is, amíg fel nem gyógyulok és újra munkába nem tudok állni, azonban ennek a lehetőségét elég nehéz megteremtenem. A Royal London Hospital kórháznak nagyon sokat köszönhetek, nagyon jó szolgáltatásban volt részem és nagyon kedvesek voltak hozzám, illetve az egész ellátásért semmit nem kértek tőlem (Nagyon hálás vagyok ezért nekik!). 

Egy órával ezelőtt kaptam az infót, hogy még ma kell elhagynom a londoni kórházat, ami majdnem szívinfarktust okozott. Hirtelen nem is kaptam levegőt, csak annyit tudtam mondani, hogy most azonnal nem tudom elhagyni a kórházat, de mindent megteszek, hogy minél előbb megtegyem még ha ezzel az utcára is kerülök. Most a volt főnökömet is értesítettem, hogy a Money Gramon keresztül küldje át a kis pénzemet, illetve a bátyámnak írtam, hogy segítsen a repülőjegy vásárlásban az OTP számlámra való utalással. A londoni ismerősöm tegnap késő este hívott, hogy mikor kell elhagynom a kórházat, de akkor még nem tudtam. Közvetlenül kapcsolatban nem tudok vele lenni, mivel nincs telefonom. Igyekszem mielőbb értesíteni. A kórházban a nővérek felajánlották, hogy kontaktot adnak (akik személyesen felkereshetnek még ma) az itteni hajléktalanellátókhoz, hogy amiben tudnak, segítsenek. Hát, mit ne mondjak! Mindig érnek meglepetések. Két mankóval, egy hátizsákkal és egy nagy bőrönddel nem olyan könnyű mozogni. De ha kell, valamilyen lehetőséget úgyis találni fogok. Legrosszabb esetben a rendőrség segítségét fogom kérni. A magyar konzulátus nem fog tudni segíteni, azt már a korábbi levelezésekből tudni lehet.

A bátyámtól kaptam 65,000 forint azonnal segítséget, ami már megérkezett a számlámra. - Ezúton is köszönöm.

Közben megtudtam, hogy mivel nem vagyok Londonban legalább 3 hónapja, ezért nem igazán kaphatok, remélhetek jelentősebb segítséget. - Nekem már az is az volt, hogy egyáltalán valaki felvette velem ezügyben a kapcsolatot és tájékoztatott a lehetőségeimről, illetve azért valamennyi segítséget is nyújt. Aki érdeklődőtt felőlem, tőle kaptam infókat
1. Health EI, Homeless Medical Centre (www.healthe I practice.nhs.uk)
2. Providence Row (www.providencerow.org.uk)

Érkezett egy transzfer felajánlás is a kórháztól Luton repülőtérig.  (Pluhár Gábor - Facebook)
Hazautazásomat holnap tervezem Lononról 14.30-kor. Egyenlőre otthon nem tudom, hogy mi fog várni. Feltehetően a Tamással tudok találkozni otthon a reptéren.


Továbbá az alábbi tanácsokat, segítségeket kaptam:
Hostelts World
Transfer for London

Izgalmas délután ígérkezik, mert a volt munkahelyemre (The Farm House Pub - West Mailling) tervezem elmenni, hogy amit kerestem 4 nap alatt, abból kapjak valamit, ami segít a későbbiekben.

A felépülésem utánra már kezdenek érkezni a mukában való segítségek. Pl. Lononi munka S.O.S

Szeptember 26-án repülök haza Budapestre, így szeptember 11-26-ig a londoni tartózkodásom lezárul. A további segítségre Magyarországon kerül sor, ahol van biztosításom. A kórház elhagyása előtt igyekszek mindennek pontosan utánnajárni, mivel reggel 4.30-kor visznek ki a repülőtérrel Getwickre. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com