2016. április 20., szerda

Virtuális tőzsdén arannyal és EUR/USD kereskedek játékból

Fotó: T.K. - online üzletelés - munka a virtuális valóságban
Már korábban említettem, hogy a virtuális tőzsdézést játékból - nem demo - (most a 2. életem) csinálom, illetve a lehetőség kutatásával foglalkozom, így figyelem annak előnyeit, hátrányait és veszélyeit, amit a blogon megosztok. A kutatás személyes tapasztalatokon alapul, amit érzek és gondolok azt osztom meg, hogy ezzel segítsem a kutatást. Renkívül furcsa érzések zajlanak bennem az onlie kereskedés közben, amit 11 órakor ma abbahagyok és arról ebben a bejegyzésben később beszámolok. A jéték során nem akarok veszíteni, ezért minden ennek rendelek alá. 

Észrevételeim, tapasztalataim, tények
1. Jó, hogy az online kereskedés közben a blogírás elvonja a figyelmemet és tudok közben ismerősökkel is foglalkozni Facebookon. 
2. Nagyon gyorsan változnak a számok, de arra koncentrálok, hogy plusszos legyek összességében, ha szükséges akkor ellenkötést csinálok, hogy minimalizáljam a veszteséget, mivel néha az irányt már elég jól lehet látni és szinte biztos, hogy rossz irányba kötöttem. De egy ellentétessel még akár összességében nyerő is lehetek.
3. Ma az arannyal nem annyira tudtam jól kereskedni, mint az EUR/USA devizapárokkal. Az irányt nem olyan könnyű eltalálni, de az utóbbi esetében elég jól sikerült az irányokat elkapni, mivel látom a változásokban.
4. Összesítés az online kereskedéseimről (a számlámról forintban)
- a kereskedéseimet Excel táblában vezetem, így egyből látom az eredményt
Befektetett összeg: 52.290
Jóváírás összesen: 417.000
Terhelés összesen: 439.000
Egyenleg: -22.000
Megkötött ügyletek száma(csak vétel): 69
Kereskedésre fordított idő: 8 óra
5. Az online tőzsdézés előnyei
- ágyból is tudom csinálni bármikor
- igazából már 3.000 forinttól is elkezdhetem a kereskedést
- bármit tudok mellette csinálni a netem, meg egyébként, mert az idő jelenti határt a kereskedésemnél
- megtanulhatok stratégiában és taktikában gondolkozni, mint egy játékban (hogy ne veszítsek)
- a jövedelemre nem kell várni és a pénzhez is napokon belül hozzáférek
- jobban megismerhetem az üzeleti világot, és odafigyelek a hírekre is
- stb.
6. Az online tőzsdézés hátránya, veszélyei
- elmegy az időm és nem keresek semmit, mert rosszul kereskedek
- biztosabb munkábal fix jövedelmem lehetne
- függőséget és kapzsiságot válthat ki, mert többet és többet akarsz egyre nagyobb kockáztatással
- stb.
7. Stratégia 
- a beavatkozáshoz figyelnem kell a mozgást, mert ha nagyon elmegy, akkor nem tudom csökkenteni a veszteséget, mivel a különbség közé állhat be az árfolyam
8. A nyereséget 50.000 forintnál veszem ki, ha az eléri az 5.000 forintot
9. Összehasonlítás az első online (játék) kereskedésemhez képest (forintban)
Befektetett összeg: 55.000
Jóváírások összesen: 209.300
Terhelések összesen: 291.000
Egyenleg: -81.700
Kötések száma (terhelések): 45
Kereskedési napok száma: 2
10. Értékelésem, megjegyzésem
- a tegnapi kereskedésemmel nem voltam megelégedve, viszont nagy forgalmat bonyolítottam és még mindig játékba maradtam
- az első játékomhoz képest jobb volt
- sokszor annyira bosszantó volt, hogy nagyon közel álltam a nyeréshez és az utolsó pillanatban fordult, nem sok kellett volna, illetve beszorultam a kötés és ellenkötés közé

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com