2016. április 14., csütörtök

Tanulságaim a tőzsdei bukásomról - egy játszmát vesztettem

Fotó: T.K. - Budapesti Értéktőzsde - (egyszer lenn, egyszer fenn!?)
Korábbi tőzsdézésemből kifolyólag gondoltam, hogy most sokkal ügyesebb leszek és nem fogom elkövetni a korábbi hibákat. De most ez megint sikerül, annyi különbséggel, hogy most sokkal kevesebb pénzt vittem be, és teljesen más stratégiát csináltam az online tőzsdézésben. Mit tanultam a legutóbbi bukásomból? Nem a megélhetési pénzemet vittem be, de azt a pénzt bárhol elkölthettem volna - viszont ez a kockázat, hiszen nyerni akartam, amit szintén sok mindenre felhasználhattam volna. A késői bánattal nem sokra megyek. De viszont azzal már igen, ha most megvizsgálom az esetet és rájövök dolgokra. Az alábbi össszegek forintban 
1. Induló tőkém volt 55,000
2. Egyenlegem: 2,000 
3. Terhelések: 277,000 
4. Jóváírások: 180,000
5. Különbség: 97,000 (költség)
Kereskedési napok száma: 2015.04.12-14 (3 nap)
Megbízások száma: 52 terhelés, 23 jóváírás (az összesítések miatt lehetett)
De mit is csináltam? Opciókat kötöttem EUR/USD devizapárokra meghatározott (lejárati: 30-60 perc) időre, amit nem mindig én határoztam meg. Az irány eltalálásában grafikon is segítségemre volt, illetve legtöbbször pszichológiai alapon történt (egyfajta megérzés alapján, amihez figyeltem a mozgást). Mit érzek most? Nem örülök, hogy game over, de mindenképpen játékként fogtam fel, amibe nem haltam bele, viszont legközelebb sokkal ügyesebbnek kell lennem. A stratégián módosítanom kell majd az biztos! Ha most feladnám, akkor sem lenne semmi, mert lehet, így járnék jól, ha megy ellenkezőképpen gondolkodom, akkor is lehet jó. Egyszóval: lehetőség.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com