2016. április 12., kedd

Mi az életem értelme, mit miért csinálok!?

Fotó: hallgató felvétele rólam az ELTE-n
Tudnom kell megfogalmazni, hogy mit miért csinálok, különben csak sodródok az árral. Abból indulok ki, hogy az életem "egyéni vállalkozója" vagyok, így szinte mindenre szükségem van, mint amire egy cégnek. Ebből kiidnulva gondolom át a lehetőségeket. Egyébként az életem értelmét már korábban megfogalmaztam (életfilozófiám, céljai, alapelveim), de azok nem olyan konkrétumok, amik megmondják, hogy mit tegyek minden nap. Így most ezzel jobban kell foglalkoznom és akkor lehetek sikeres. Hogy ismerem magamat
1. Szeretek ismerkedni
2. Szeretek (új) lehetőségeket megismerni, új dolgokat kipróbálni
3. Nem akarok szegény lenni - milliárdos szeretnék lenni
4. Szeretek utazni - be akarom járni a világot a hobbimmal
5. Hobbizás a hobbim, mert sok minden érdekel
6. Már 35 éves vagyok, amit figyelembe kell vennem
7. Nincs párkapcsolatom, de nem lenne rossz (néha)
8. Szeretek szabadon élni, mozogni
9. Fontos, hogy érezzem, hogy élek és abba beleszólhatok (önkontroll, célkitűzések, szervezés stb.)
10. Saját vállalkozást (NyRt.) szeretnék

Amiket meg fogom csinálni
1. Vezetés-szervezésből megtanulom, hogy mi kell egy vállalkozáshoz

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com