2016. április 9., szombat

Megvan a jogosítványom - újra vezethetek

Fotó: szelfi a jogsimmal
El sem akarom hinni, hogy pár nappal ezelőtt mentem be az okmányirodába, és ma (szombaton) reggel már át is tudtam venni. A jogosítványomról tudtam meg azt is, hogy 1998.10.06-án (Aradi vértanúk emélknapja) kaptam meg. Arra emlékszem, hogy nem buktam meg se a kresszen, sem a vizsgán és minimális óraszámot nyomtam le. De nem vagyok biztos vezető, majd most megtanulom. A kresszel fogom kezdeni, aztán ismétlőórákat fogok venni. A biztonságos közlekedésre ezúton is felhívjuk a figyelmet valamennyi fiatalnak, mert csak egyszer élünk. Az autóvezetés egy szuper lehetőség, amit nagyon szeretnék majd élvezni.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com