2016. április 24., vasárnap

Tanultam kapcsolatépíteni, alkalmazkodni és együttműködni

Fotó: egy diák felvétele rólam a BME központi épületénél
Az életem elmúlt időszakában nagyon sok dolgot tanultam meg, de leginkább kapcsolatokat fejleszteni, másokhoz alkalmazkodni és együttműködni. Mivel egy világban élünk és a lehetőségek sokszor összefüggnek, ezért mindenképpen nyitottnak kell lenni és befogadni, elfogadni, hogy rajtam kívül mások is léteznek és akarnak elérni álmokat, célokat. Ezt tiszteletben tartom és elvárom másoktól is ugyanezt. Így, aki velem szeretne együttműködni, az megtalál, viszont nem adom ingyen magamat, mert az adok-kapok elvet követve nekem is vannak elvárásaim. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com