2016. április 6., szerda

Magyaros ételkóstolás - töltöttkáposzta

Fotó: külföldi felvétele rólam töltöttkáposzta kóstolás közben
Tegnap este jártam Budapest szívében és kóstoltam meg a töltöttkáposztát. Először nagyon ízlett, aztán valahogy később sósnak, de nagyon finomnak találtam. Meg sem bírtam enni, ezért elcsomagoltattam, majd jó lesz mára. Igyekszem enni, hogy jobban legyen étvágyam és kedvem még több ételt élvezni. Bárhogy is van, de nem igazán tudok hízni, viszont enni sem túl sokat, ami azért lehet gátja annak, hogy profi szakember legyek. Sebaj, evés közben jön meg az étvágy. Legalább lesz miről írnom a gasztroblogomban, ami elérhető a honlapon menüben. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com