2016. április 12., kedd

Ki vagyok én? - az önismeretemről és az egzisztenciámról

Fotó: T.K. - praktikus tudásra törekedtem teljes árvaként

Nem lelkizni akarok, hanem tisztán látni a helyzetemet a világban. Az életem során nagyon sokat foglalkoztam már az önismerettel és az egzisztencia kérdésével magamra nézve. Örülök annak, hogy nem sajnáltam rá időt szánni, mert annélkül lehet, hogy nem értem volna el ennyi mindent. Mindkét szóval kapcsolatosan fontos, hogy ténylegesen értsem meg, hogy mit takar, mert akkor tudok leginkább azokat érvényesíteni a mindennapjaimban, a sorsomat illetően. A sok bizonyítványt azért is szereztem (teljes árvaként), mert praktikus tudásra gyúrtam a kiszolgáltatottság elleni félelmemben. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com