2016. április 6., szerda

Ha megvan az időgép, akkor gyere vissza - segítünk

Fotó: T.K. - óriáskerék Budapesten (pörgés az időben)
Naívan beállítottam egy vállalkozói mentor konferenciára, ahol megkaptam a magamét, amikor nagyot mertem álmodni és előálltam az időutazás lehetőséggel, pedig nem is ezért mentem oda. Mindenesetre ez az ötletem nem annyira került meghallgatásra, mint inkább valamilyen áprilisi tréfás ötletnek. Gondoltam, hogy sebaj, minden jó ötlet így kezdődik, de nem adjuk fel. A program végén 3 fiatal jött oda hozzám, hogy érdeklődjenek az elképzelésemről, aztán sörözés lett belőle. De azon már nem annyira az időutazásról volt szó, mint megannyi fontos hétköznapi nehézségről, ami bennünket érintett. Ha majd egyszer ezt megírom a saját (online) könyvemben. Ja, a vállalkozói találkozón nem ismertettem az időutazási koncepciómat részletesen, így valszeg arról vajmit sejthettek. Így én sem tudnék vele mit kezdeni. Úgyhogy én hibázhattam, vagy csak nem jó időben, nem jó helyen voltam. Ettől a lehetőséget jónak és hasznosnak tartom, mert ha már csak egy valakinek tud segíteni, akkor már éltetni kell. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com