2016. április 21., csütörtök

Élményem a vadgazdálkodásról (Deák Tibor Szakkollégium)

Fotó: T.K. - a vadgazálkodás eseményről
Behán Tamás hívott meg egy rendezvény, amit a Szent István Egyetemen működő Deák Tibor Szakkollégium szervezett vadgazdálkodási témákban. Mint szakácsként és volt hallgatóként is nagyon érdekes előadásokat halgathattam és olyan területre akadtam, ami kiaknázatlan lehetőségeket hordoz. Iskolai közösségi szolgálatban is lehet ezzel foglalkozni nálunk (akár konkrétan a vadászattal). Aminek viszont az előadástól is jobban örültem, hogy láthattam élőben azt, amit mindig is szerettem volna, amikor hallgató voltam a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az idő ledönti a határokat és bebizonyítja, amit kell, illetve igazolt abban, amimel foglalkoztam és kitartottam. Nagyon gratulálok az ottani hallgatóknak, hogy ennyien és ilyen színvonalas rendezvényen vehettem részt. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com