2016. április 1., péntek

Célkitűzések a mai napra (31. nap)

a videó kapcsolódhat a bejegyzéshez
A mai nap akár ünneplésre is okot adhatna, hiszen a célkitűzéseimet már egy teljes hónapon keresztül napról napra megfogalmazom és a lehetőségekhez képest megvalósítom. A mai napomat arra szánom, hogy jobban megértsem az ok-okozati összefüggést. Miértekre keresek válaszokat, hogy jobban megérthessek dolgokat. Feltehetően semmi sem történik véletlenül. Én sem születtem meg véletlenül. Ad. valakiknek köszönhettem, hogy világra jöttem még akkor is, ha (becsúsztam akaratlanul), másik, hogy az embereknek is lehet egyéni küldetése, oka, amiért létezik. Természetesen nem kell világmegváltó gondolatokkal foglalkoznom ma, inkább csak azt szeretném megérteni, hogy az ok-okozat lehetőség, hogy befolyásolhatja az életet. 
1. Ok-okozat lehetőség megismerése
2. Megvizsgálni egy-két példán keresztül az életemben ok-okozati összefüggést
3. Angoltanulás 
4. Lehetőség-kutatás a TRESO játékhoz
5. Megtréfálni valakit bolondok napja alkalmából (április 1)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com