2016. április 19., kedd

Célkitűzéseim a mai napra (48. nap)

Fotó: T.K. - Kosztolányi Dezső - A kulcs  könyvet valaki egy villamosmegállóban hagyta
Minden nap egy új nap, új lehetőségekkel, viszont aki nem számolja az idejét, annak persze csak folytatása a tegnapinak. Hm. Azért a bioritmusunk működik, gondolom én. Ha valaki keveset alszik, akkor és állandóan éber, akkor annak egy nap akár megközelítheti a 24 óra ébrenlétet. Hogy a kutatások erről hosszútávon mit mondanak, arra kíváncsi vagyok. Azt azért nem felejtem el, hogy nekem is egy nap 24 óra és szoktam aludni minimum 4 órát. 
1. Angoltanulás a hétvégi nyelvvizsgára
2. Rendrakás a szobába
3. Edzés
4. Alapítványi beszámoló elkészítése a tegnapi napról
5. A munkámmal kapcsolatosan egyeztetni (képzés)
6. Ellenőrzöm a reklámot a WestEnd-ben
7. Döntést hozunk a szórólapokról és a plakátokról
8. Találkozó fotóssal (interjúkészítés a hobbiról)
9. Kuratóriumi ülésre meghívó készítése
10. SiteTalk aktivitás növelése (aktivitási pont: 648)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com