2016. április 9., szombat

Bűvészkedni tanulok, ami jó lesz az időutazáshoz is

a videó kapcsolódhat a bejegyzéshez
Tegnap vettem fel a kapcsolatot a Corodini Bűvész Egyesület és Bűvészklubbal. Nagyon örültem, amikor a lelkes fiatalokat láthattam bűvészkedés közben (10 éves is volt) és nagyon ügyesen csinálták. A bűvészklub után az alelnökkel ismertettem meg az ifjúsági szervezetünket, illetve a bűvészkedési lehetőségekről érdeklődtem, amiket szeretnék megtanulni. Lehet, hogy bűvész bizonyítványom nem lesz, de felveszem a Világegyetemem egyik tárgyának. Akit érdekel bűvészkedés iskolai közösségi szolgálat keretében, akkor az keressen meg. 70-343-7386

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com