2016. április 3., vasárnap

Az UFO-nak köszönhetem a teljes árva életemet

a videó kapcsolódhat a bejegyzéshez
Akármennyire meglepő és hihetetlen, de az életemet nem az igazi szüleimnek köszönhetem, hanem a földönkívülieknek (UFO). Erre nem tudok bizonyítékot mutatni, de higgyétek el, mert ez is lehetőség. Az nem számít, hogy 1980.11.23-ban Gyöngyösön az ottani kórházban születtem és később az egri csecsemőotthonba kerültem, majd az intézetbe és onnan Hatvanba a nevelőszüleimhez. Ez utóbbi csak fedősztori, hogy senkinek ne tűnjön fel. OK. Félre a poénkodással. Szerinted mi az igazság, mert az nem odaát van, bár ott is lehet. Gondolkodj kritikusan és ismerd meg a való világot (virtuális és valós stb.), mert különben minden igaz lehet. Azért nem olyan rossz itt a Földön 35 évesen, biztosan hoztam valami újat, életidegent. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com