2016. április 24., vasárnap

Amiért az ingatlanközvetítés lehetőségével foglalkozom itthon

Fotó: T.K. - Budapesten
Olyan munkát akartam magamnak találni, amivel pénzt tudok keresni és meg tudom ismerni a települést az ott élő emberekkel. A területi munkát ezért előnyben részesítem. Nem beszélve arról, hogy ennek segítségével megismertessem a fiatalokkal az ifjúsági szervezetünkben rejlő fantasztikus lehetőségeket. Az ingatlanközvetítői munka számomra nagy kihívás, azonban nem maga az ingatlanértékesítés miatt, hanem azért, mert az emberismeretemet fejleszthetem, amivel pénzt kereshetek. Nem beszélve arról, hogy a veresenyt is megtanulom, mert a konkurencia biztosan nem akarja elveszíteni a pénzkereseti lehetőségét, amit én sem. Még egy dolog, amiért ezt választottam éspedig az ifjúsági szervezet miatt, ami mint egy lehetőséggel foglalkozik, annak előnyeivel, hátrányaival, veszélyeivel és gazdasági dolgaival. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com