2016. április 20., szerda

A Szakma Sztár Fesztiválon voltam - informatikát választanék

Fotó: T.K. - a jövő informatikusa a Fesztiválon
Tegnap ellátogattam az Expó területére, ahol a Szakma Sztár Fesztivál volt. Azt hiszem talán a rádióból éretesültem az eseményről és jó lehetőségnek találtam, így gyorsan összeszedtem magamat és kimentem. Ott pedagógusoknál is népszerűsítettem az iskolai közösségi szolgálatunk lehetőségét, általános iskolai diákokkal beszélgettem a szakmaválasztásról, illetve előadásokat hallgattam meg. Nekem a legfurcsább az volt, hogy voltak akiknek határozott elképzelésük volt és volatak, akik azt sem tudták megmondani, hogy mi alapján választanának szakmát. Ha én most választanék, akkor informatikát választanám. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com