2016. április 19., kedd

Egy magyar kegyetlen igazsága - az állam nevelt fel

Fotó: járókelő felvétele rólam a Móricz körtéren
Egy tegnapi beszélgetésem során nagyon megkaptam a magamét és abban elhangzott egy olyan kijelentés, hogy az adófizetők pénzéből az állam nevelt fel, mint teljes árvát, aminél több nem is számít, nem is érdekes. Semmiféle önsajnálatra, szánalomra nincs szükség, hogy ennek az igazát belássam. Azonban egy dolog mégis van, hogy az állam így rendezkedett be. Ha korábban születtem volna, akkor feltehetően meg is ölhettek volna az elárvultságomkor. Hoppá! Mielőtt bárki rosszabbul érezné magát tőlem, csak gondoljon bele abba (ha van bátorsága és valóban vannak szerettei), hogy mit kívánna magának, ha vele is hasonló dolog történne meg akármikor az élete során. Nem beszélve arról, hogy 11 éven keresztül félárvaként  (fele ellátással) szerepeltem a Nyugdíjfolyósítónál a nyilvántartásban, ami különösebben senkinek sem tűnt fel (csak véletlenül nekem egy igazoláskérés során). Hogy a szavakat ne szaporítsam: az dobja hozzám először a negatív kritikáját, aki valójában úgy érzi és csak az irigység és a rosszindulat szól belőle. Isten áljd meg, mint magyart, jó kedvvel és bőséggel, mert megbűnhödtem már a múltam, s a jövendőm. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com