2016. március 25., péntek

Jólsikerült bulizás után nehéz lehet a munkában vs. a suliban

a videó illusztráció
Néha nem tudok meglepődni lehetőségeken, amiket a sorsom tartogat számomra. Tavaly - amikor elveszítettem a lehetőséget a dimplomám megszerzése miatt, akkor nagyon magamalatt voltam - egy berúgós buli után hazafelé rendőri igazoltatásba botlottam a villamos síneknél és a pályaudvarnál (ahol migránsok is voltak, őket is igazoltatták). Elkövettem egy baklövést, amikor részegen okoskodva, jogszerű intézkedéssel szembeni engedetlenséget követtem el (elvesztve a helyszínen a mobilomat és az irataimat is, ami máig sem lett meg?). Ennek az eredménye a Pesti Központi Kerületi Bíróság végzésével (külföldön voltam, nem tudtam fellebbezni) napi 5000 Ft-nak megfelelő (tíz) nap elzárás lett. Az ügyvédem szerint még jól jártam! A Közép Dunántúli Országos Büntetésvégrehajtási Intézetben (Baracska) kellene megjelennem, ha nem fizetem be a csekket. Bármikor szabadulhatok, ha a hátralékot befizetem (menetközben is). TE mit tennél a helyemben? Kíváncsi vagyok a véleményedre, mert ez igazából bárkivel előfordulhat. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com