2016. március 29., kedd

Ismerj meg, hogy biztonságban legyünk! (fontos vagyok)

Fotó: szelfi - a Zagyvánál Hatvanban - gyerekkoromban sokat gondolkodtam a parton
Bármilyen furcsa dolgot észlelsz velem kapcsolatosan, akkor győződj meg személyesen!
Akármennyire is tűnik paradoxonnak, de az esetemben egyre inkább azt veszem észre, hogy nagyon tudatos és nyitott életet kell élnem (magabiztosan és jó önismerettel) a saját biztonságom érdekében. Lehetőség-kutatóként egyre több olyan kockázatot, veszélyt találok, amik komoly problémákat jelenthetnek. A tudás lehet az egyik eszköz, amivel megfelelően tudok eligazodni a (virtuális) valóságban. Nagyon izgalmas terület, soha nem gondoltam volna, hogy egy ifjúsági szervezet ilyen szinten lehet majd közhasznú, mint amilyenné kezdünk válni. Amit csinálok, azzal előbb-utóbb szakértővé leszek, azonban papírra nem lesz szükségem, mert napi szinten kell frissítenem az információkat, kapcsolatokat stb. Célom lesz, hogy az életemben valamennyi kockázati tényezőt felkutassak és megvizsgálajak. A napi rutinomat biztonsági időhálózatban kezelem, amiből megérthetem a múltban bekövetkező eseményeket, illetve tervezhetem a jövőmet. 

Megjegyzés: szigorú ellenőrzéseket vezetünk be az önkéntesek, a közösségi szolgálatos fiatalokkal , diákmunkásokkal, szakértőkkel stb. kapcsolatosan. Valamennyi érintettnek naplót kell majd vezetni. Mindenki csak tudatosan ossza meg magáról az információkat. Nekem többet kell megosztanom, mert egyfajta közszereplőként nagyobb kockázatnak vagyok kitéve. Önismerettel és nyitottsággal (pl. zsarolás ellen) védekezem. Ez a stratégia nem mindenkinek szükséges és veszélyes lehet!

SZIGORÚ KIBERBIZTONSÁGI INTÉZKEDÉSEKET HOZTAM MAGAMNAK!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com