2016. március 15., kedd

A Világegyetemünkön szerezhetek leghamarabb diplomát

bepillantás az Oxford Egyetem életébe
Nem államilag elismert diplomához legegyszerűbben az ifjúsági szervezetünk Világegyetemén szerezhetnék. A viccet félretéve, ebben van lehetőség és igazság. Természetesen ahoz nekem is le kellene tenni egy diplomamunkát, amit valakik előtt meg kellene védenem - hasonlóan a felsőoktatási intézményekben. A témám már most is adott hozzá, azonban ki kell dolgoznom és megvédenem. Az ismereteimet pedig a való és virtuális világból szerezhetem meg hozzá. A Világegyetemünk az élethosszig tartó tanulásból indul ki. Amikor Nagy Britanniában dolgoztam, akkor ellátogattam Oxfordra - kapcsolatépítés céljából az ottani egyetemmel. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com