2016. március 21., hétfő

A mai célkitűzéseim (20. nap) - kicsi a bors, de erős

Az jutott az eszembe, hogy kicsi a bors, de erős. Aztán utánnéztem, hogy mit dob a gép. Nem is gondoltam volna. A jelentésben találtam egy olyat, ami szerint nem szabad alábecsülni a kicsi termetű embereket. Ez annyira rám nem illik, de természetesen a mondás több mindenre is érvényes lehet. Így a mai napomat ennek tudatában szervezem. 
1. Hiteles alapítványi másolatokat kérek ki a Fővárosi Törvényszékről
- részben teljesült (szerdán megyek vissza)
2. Időpontegyeztetés az ügyvéddel szabályzatok módosítása miatt
- teljesítettem
3. Valamennyi szabályzat előkeresése
- teljesült
4. Angol nyelvtanulás (nyelvsuliban 4 óra) + 30 szó megtanulása
- részben teljesült
5. A NAV-tól igazolás kikérése
- elhalasztva szerdára
6. Angol levelezési lehetőségek felkutatása
- teljesítettem
7. Külföldi munka intézése
- teljesítve
8. Igazolványkép készítése amerikai vízumhoz
- teljesítve
9. MLM bemutatóra elmenni
- erről írtam itt
10. Kapcsolatfelvétel a FIVOSZ szervezettel
- teljesítve
11. Az üzleti terv bővítése
- elhalasztva
12. Megismerkedek a Budapesti Értéktőzsdével
- részben teljesítve

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com