2016. március 22., kedd

12 lehetőségem, célkitűzésem mára (21. nap)

Fotó: önkéntes fotója rólam a Szakma Sztár Fesztiválon
A mai napomat arra szánom, hogy felkutassam azokat a lehetőségeket, amik bebizonyíthatják, hogy Magyarországon is érdemes lehet élni - függetlenül attól, hogy kinek milyen egyéb világmegváltó, kalandos ötlete, illetve itthoni kudarcélménye van. Ennek megfelelően a mai célkitűzéseim
1. Megnézni, hol lehet havi egymilliót keresni Magyarországon
- ehhez találtam cikket itt
2. Sikeres vállalkozásokat keresek itthon
3. Megnézem, hogy mit tudnék csinálni itthon
4. Átnézem, hogy mik a keresett szakmák itthon
5. Utánajárok a szakképzési lehetőségeknek és támogatásoknak
6. Megnézem, hogy az ismerőseim miben lettek sikeresebbek nálam
7. Utánajárok, hogy milyen foglalkozásokat űznek magyarok külföldön
8. Átgondolom, hogy nekem milyen megfelelő lehetőségeim vannak itthon
- ezzel kapcsolatosan írtam itt
9. Megnézek egy videót a Szakma Sztár Fesztiválról
- erről írtam itt
10. Fejlesztem az angol nyelvtudásomat (min 4 óra + 50 új szó megtanulása)
11. Írok egy angol levelet az egyik volt munkaadómnak (gyakorlás)
12. Beszámolok a Metropol hirdetésünk sikeréről (megkeresések)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com