2016. március 17., csütörtök

12 dolog, lehetőség, amit ma megcsinálok (16. nap)

Bevallom, hogy néha nem könnyű célokat kitűzni, mert ahhoz el kell döntenem, hogy mit akarok. Természetesen ilyenkor segítségemre lehet a bakancslista, amiben komolyabb, hosszabbtávú célkitűzéseim vannak, amiket lépésről lépésre tudok megvalósítani, napi célkitűzésekkel. A mai napomat arra szánom, hogy utánajárjak a jó vezetés, vezetői feltételeinek.
1. Beszámolok a tegnapi klubtalálkozóról
- ez megtalálható itt
2. Újból kiírom a kuratóriumi ülést
- holnapra halsztom
3. Vezetés és szervezési ismereteimet bővítem
- neten néztem utána (Google - Összes tétel kidolgozva)
4. Utánajárok a jogosítványom visszaszerzésének lehetőségét
- erről írtam itt
5. Autós hobbikat kutatok
- pl. itt
6. Megnézem az új kresszt
- a jogszabály elérhető itt
7. A balesetmentes közlekedés lehetőségeinek felkutatása
- például itt
8. Egy balesetről videót nézek meg
- ezt a videót néztem meg
9. Klubtalálkozót írok ki az Eseménynaptárba (téma: közösségi szolgálat - ifjúságkutatás)
- az eseményhez csatlakozni lehet itt
10. Áttekintem a vezetés-szervezést az ifjúsági szervezetben
- erről írtam itt 
11. Közlekedési információkat, híreket hallgatok meg, nézek meg
- meghallgattam
12. Frissítem az önéletrajzaimat (magyar, angol)
- frissítettem

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com