2016. március 13., vasárnap

12 dolog, amit ma megcsinálok (13. nap)

Már majdnem két hete csak a célkitűzéseimre gondolok nem megállva, de mindig új témát találva. Szerintem mindannyiunknak nagyon fontos az egészség és a biztonság nemcsak hétköznap. Legalábbis ezt nagyon megtanultam az óceánjáró hajón. Persze arra rájöttem, hogy ez az élet minden területén így van. Ezért ezzel sokat kell foglalkoznunk. A mai naptól nem lesz külön beszámolás és  célkitűzés pont, hiszen azokat alapból minden nap megteszem. Azonban valamennyi célkitűzésem elérhető a CV oldalon. A mai célkitűzéseim:
1. Utánanézek baleseteknek, katasztrófáknak
- folyamatosan csinálom meg ma (pl. Biztonsági Zóna videók stb.)
2. Megvizsgálom, hogy mennyire vagyok biztonságban, kiszolgáltatva
- erről írtam itt
3. Megvizsgálom az egészségemet
- erről írtam itt
4. Vitakezdeményezés az ifjúsági szervezet fontosságáról
- a vita elérhető itt
4. Utánajárok az egészséges életmód feltételeinek
- később részletesebben foglalkozok vele a lehetőség terjedelme miatt
5. Felkutatom, hogy mitől féltik a szülők a gyerekeiket
- erről írtam itt
6. Utanajárok a börtönéletnek
- ezzel kapcsolatosan írtam itt
6. Védekezési lehetőségeket ismerek meg
7. Hobbit ismerek meg az egészség területéről
- a lehetőség elérhető itt
8. Hobbit ismerek meg a biztonság területéről
- a lehetőségről olvashatsz itt
9. Gyermek-, és ifjúságvédelmi szervezetek megismerése
- később részletesebben foglalkozok vele a lehetőség terjedelme miatt
10. Katasztrófa-, rendvédelmi szervek lehetőségeinek megismerése
- később részletesebben foglalkozok vele a lehetőség terjedelme miatt
11. Egészségmerőrzési, -védelmi lehetőségek felkutatása
- később részletesebben foglalkozok vele a lehetőség terjedelme miatt
12. Drogprevenciós lehetőségek megismerése
- később részletesebben foglalkozok vele a lehetőség terjedelme miatt

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com