2016. március 19., szombat

12 célkitűzésem (18. nap) - Szerencsés volt a tegnapi buli

Fotó: T.K. - szelfi a buliban 
A társas vállalkozás elindítását pénteki bulival zártam, amiből csak most eszméltem fel, mint egy Nadal győzelem (tenisz fogadás). A buli jól sikerült, bár sok mindenre nem emlékszem, bár  a buli alatt igyekeztem normális maradni (anyum korábban ezt kérte). Egyébként szerencsésen alakult az estém még úgy is, hogy viszonylag sokat ittam. Ebből látom, hogy kezdek helyrejönni, mert az ital nem hozza ki belőlem az "állatot". A taxissal is jót beszélgettem a jövőbeli lehetőségekkel kapcsolatosan ( Uber, Mercédes tervek - önjáró autók). Ezt azért merem megosztani, mert a bulizásnak rendkívüli szerepe lehet sokmindenben. Így a mai célkitűzéseimet is ennek megfelelően fogalmazom meg. 
1. Bulihelyeket kutatok fel Budapesten
 - teljesítve
2. Taxis lehetőségnek járok utána
- teljesítve
3. A bulizás veszélyeit kutatom
- teljesítve
4. Reklám (szórólapok) készítése az ifjúsági szervezetnek
- teljesítve (4,000 darab)
5. Klubtalálkozón veszek részt Budapesten
- elmaradt
6. Klubtalálkozót szervezek Miskolcra
- folyamatban
7. Ma lazítok, pihenek
- folyamatban
8. Megtanulok 30 angol szót egy külföldi újságból
- teljesítve
9. Utánanézek a mai férfi divatnak
- megtettem a neten (pl. men.hu)
10. Megnézem hány önkéntesünk van és hogy fejlődik a közösségi szolgálatunk lehetősége
- megcsináltam, egy ehhez kapcsolódó cikk itt
11. Lehetőségeket kutatatok a másnaposságra
- teljesítve
12. Átgondolom hogy mennyire követem a mai férfi divatot
- teljesítve

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com