2016. március 13., vasárnap

12 célkitűzésem holnapra (14. nap)

a videó illusztráció
A holnapi nap olyan dolgokkal szeretnék foglalkozni, amiket úgy lehet megfogalmazni, hogy "Aki kimarad, lemarad!" Ezzel már többször találkoztam és végigkíséri az egész életemet. Nos, nem véletlenül, mivel a lehetőségek jönnek és mennek. Ma az egyik ismerősöm keresett meg, hogy egy új MLM lehetőséget ismertessen meg nekem, amivel kapcsolatosan vannak fenntartásaim és kifogásaim. A korábbi cikkemben is írtam már arról, hogy számomra az MLM összeférhetetlen azzal, amit csinálok (nem nekem való). Ennek szellemében a holnapi célkitűzéseim: 
1. MLM cégeknek, sikeres embereknek utánanézek
- folyamatos kutatás
2. A multi-level marketing előnyeivel, hátrányaival, veszélyeivel foglalkozok
- folyamatosan foglalkozom vele, erről írok itt
3. Megnézem, hogy az ismerőseim közül ki milyen mlm lehetőséggel foglalkozik
- megtettem
4. Átgondolom, hogy életem során mikor kerestek meg MLM-mel és miért utasítottam el
- megtettem
5. Átgondolni, hogyan tudnék mlm lehetőséggel foglalkozni (az ifjúsági szervezetben)
- megtettem
6. Védekezési lehetőségek megismerése az mlm lehetőséggel kapcsolatosan
- megtettem
7. MLM, mint (pénzkereső) hobbitevékenység megvizsgálása
- megtettem
8. Egy valóságshow megnézése (pl. BigBrother stb.)
- erről írok itt
9. Teadélután esemény meghírdetése a jövőhétre (klubtalálkozó)
- meghírdetve itt
10. Utánajárni hogy fér meg az MLM az iskolában
- megtettem
11. Kifogásokat gyűjtök egy MLM-ben való csatlakozás elutasításához
- erről irtam itt
12. Megnézem, hogy az elmúlt két hétben mennyire volt sikeres a célkitűzéseimmel való foglalkozás
- beszámoló erről itt
13. Köszönetnyilvánítás az ifjúsági szervezet fennmaradásáért
- köszönetnyilvánítás elérhető itt

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com