2016. március 18., péntek

12 célkitűzésem, amiről döntöttem (17. nap)

Azon gondolkodtam lefekvéskor, hogy mi volt az az életemben, amikor valamilyen komolyabb változások következtek be. A sorsfordítás témájának szentelem a mai célkitűzéseimet, hogy jobban megértsem mitől változhat meg a gondolkodásunk, amitől képesek leszünk kilépni az addigi komfortzónánkból. Mint mondani szokták, minden ember a maga szerencséjének a kovácsa, így biztosan elébemehetünk a sorsunknak. 
1. Utánanézni a sors és komfortzóna szavak jelentésének
- utánajártam
2. Megnézem, hogy az életem mikor és hol volt sorsfordító pillanat
- több is volt, ma is az van
3. Megnézem, hogy az ismerőseimnél mikor volt sorsfordulás
- foglalkoztam vele
4. Magyarázatot keresek a sorsfordítás lehetőségének
- megtettem
5. Választ keresk arra, hogy miért lehet sorsfordító az iskolai közösségi szolgálat
- egy példa erre itt
6. Utánajárok hogyan tudom befolyásolni a sorsomat
- társasvállalkozást működtetek mától
7. Utánajárok az Isten és az isteni gondviselés lehetőségnek
- erről írok itt
8. Ismerkedek a világvallásokkal
- később még több foglalkozok vele
9. Ellátogatok a Szent István Bazilikába
- ottjártam, de pont zárt (újra megyek majd)
10. Írok a magányomról
- erről írtam itt
11. Megismerkedek egy sikerközösséggel (nem vallási vs. politikai)
- elérhető itt
12. Megvizsgálom a célkitázéseimet (rövid-, közép-, hosszútávon)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com