2015. augusztus 18., kedd

Űrtáborban együtt tortáztam Farkas Bertalan űrhajóssal

Fiatalabb koromban, amikor jártam az országot és ismerkedtem új dolgokkal, akkor ifjúságkutatást végeztem különféle témákban. Így ismerkedtem meg és jutottam el Magyaroszágon (az űrhajós szülőhelyére, Gyulaházára) a Magyar Asztronatikai Társaság (MANT) által szervezett űrtáborba, ahol egy jelentős évfordulót ünnepelve, együtt tortázhattunk Farkas Bertalan, első magyar űrhajóssal. A táborban próbáltam ki először a búvárkodást is, amivel a súlytalanságot próbálahattuk ki, amikor egy szerelvényt kellett összeállítanunk búvárfelszerelésben a víz alatt. Az vízirakétázás is nagy nyomott hagyott bennem főleg, mert sikerült a rakétámat ejtőernyővel visszajuttatni a földre. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com