2015. augusztus 16., vasárnap

Sokat kertészkedtem kiskoromban Hatvanban

Fotó forrás (link): a földünk vízalatt Hatvanban
Hatvanban a Nógrádi patak és a Zagyvafolyó között elterülő részen volt a nevelőszüleim földbirtoka, ahova fiatalkoromban nagyon sokat jártam ki. Így a természetben közvetlenül ismerkedhettem, gondozhattam a növényeket. Még azt is el tudtam érni a faternál, hogy saját kiskertrészem legyen, ahol azt vetetem, amit akartam. A kertészkedések mellett azért sok időnk maradt bunkerépítésre, a közeli erdős részekbe járkálni, illetve fürödni a medencénkben. Azért többször volt olyan, hogy teljesen ellepte a víz a szigetet. Ma már ott nem kertészkednek, hanem vadaskertet létesítettek a Szúnyog-szigeten. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com