2015. augusztus 22., szombat

Kinek és minek köszönhetem, hogy életben maradtam?

Mint gyermek-, és ifjúságvédelmi ügyintéző, fontosnak tartom ismerni és megismertetni a gyermékvédelmet. Az interneten kutakodva hamar találhatunk infókat arra, hogy milyen jogszabály (1997. évi XXXI. törvény - a gyermekek védelméről és a gyámúgyi igazgatásról), illetve mik foglalkoztak a hazai gyermekvédelemmel. Szerintem azért kevesen vannak tisztában ezzel a lehetőséggel. Ha én például rossz időben, rossz helyen születek, akkor már biztosan nem élnék. Köszönhetően a gyermekvédelmi alapellátásoknak (pénzbeli, személyes gondoskodást nyújtó) életben maradtam. A Magyarországon működő rendszer segített, amit most az ifjúsági szervezettel igyekszem viszonozni, annak ellenére, hogy nem tehetek semmiről. Ez nem kötelező, azonban kötelességemnek érzem. Ezt bizonyára nem sokan tehetik meg, akik hasonló sorsúak, de nem is kell elvárni. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com