2015. augusztus 10., hétfő

A diákönkormányzati kudarcaimról, a naivságomról

Fotó: diák felvétel egy diákönkormányzati találkozóról
A középiskolában ugyan nem, de azt követően sokat foglalkoztam diákönkormányzattal, mert voltam elég naív hozzá, hogy sok lehetőséget lássak benne. Persze azért ennyire nem kell szószerint érteni, mert nagyon sok dologra jöttem rá, ismertem meg és sokszor kaptam köszönetet is. A kudarcból pedig előnyöm onnan származhat, hogy kellő rálátásra tudtam szert tenni és azáltal megismerni nem csak a diákönkormányzatiságot, da az azzal járó előnyöket, hátrányokat és veszélyeket. Egy budapesti középiskoába éveken keresztül visszajártam, hogy segítsem az ottani diákönkormányzatot - az érintett volt diákokra bízom, hogy mit gondoltak az akkori tevékenykedéseimről. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com