2015. július 7., kedd

Mitől lettek egyesek nagyon sikeresek, én meg nem


A mai napig nem tudom felfogni és megérteni, hogy akik igazán sikeresek tudtak lenni, azoknak mi kellett hozzá. Amikor a klubot kitaláltam és elkeztem, akkor igazán hittem csak magában az ötletben is, pedig akkor még semmi nem volt. Ma meg egyszerűen nem értem saját magamat, hogy miért nem vagyok képes sikeres "vállalkozást" működtetni. Talán emberileg nem vagyok rá alkalmas, vagy érett, vagy csak egyszerűen lehetőségadónak vagyok jó. Behán Tamásnak szoktam mondani, hogy bizonyos dolgokhoz időre van szükség, ami ha nincs meg, akkor eredmény sem - lehet az akár egy másodperc különbség is(!).

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com