2015. július 26., vasárnap

"Mi van, ha rosszul éltem az egész életemet?"

Elalvás előtt egy filmet nézek meg videómegoszton, mert éppen neten keresgéltem filmeket. Ekkor találtam rá egy motivációs filmre - néha ilyeneket is megnézek. Nyilvánvalóan mindenkinek mást mond a film, azért mégis jó, hogy bármikor bárki megnézheti és lehet, hogy a lényege ugyanazt jelenti számára is. Én kb. 19 évesen - érettségi előtt - fogalmaztam meg az életcéljaimat és az életfilozófiámat. Éppen ezért is gondolom azt, hogy aki öngyilkosságot követ vs. követne el, annak oka van. Azonban az Lev Tolsztoj, Ivan Iljics halálából származó kérdést bárki bármikor felteheti: "Mi van, ha rosszul éltem az egész életemet?"

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com