2015. július 26., vasárnap

A szavak ereje - amiért engem sem támogattak

Biztosan van abban valami, hogy nem mindegy milyen a kommunikációnk. Olyan cikkeket akartam olvasni, amihez a Facebookon be kellett volna jelentkezni és azon keresztül engedélyezni, vagy azt megosztani másokkal. Ezt nem akartam, viszont egy kommentben láttam olyan hozzászólót, aki szintén ezt kifogásolta - mondván, hogy azokkal mi van, akiknek nincs Facebook hozzáférésük. Aztán valahogy megszerezte a videó linkjét és bemásolta a kommentbe. Így jutottam hozzá a youtube vidóhoz, amit aztán megnéztem és abból megértettem valamit. Néha ilyen egyszerű!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com