2015. június 18., csütörtök

Skandináviában (Stockholm) járok - csokikkal gazdagodtam

Fotó: T.K. - Skandináviában (közel Stockholmhoz)
Kissé cslódott lettem ma, amikor vártam, hogy végre Svédország fővárosába jutok, Stockholmba, de ez nem valósult meg. Legalább egyórás vonatozásra lett volna szükségem, hogy eljussok oda - azonban a lehetőségeim nem voltak adottak -. Szerettem volna meglátogatni a Nobel kiállítást is (Nobel díjak). Így csak egy kisebb tengerparti városba jutottam. Vigasztalásul több csokoládé tulajdonosa lettem. Egy felvetés alapján a gyűjtés módosulhat, azonban erről még nem született döntés. 
Fotó: T.K. - csokik Svédországból

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com