2015. június 15., hétfő

Liverpoolban jártam - Beatles rajongóknak

Fotó: T.K. - szelfi Liverpoolban
A múlthéten volt szerencsém eljutni Liverpoolba. Korábban az angolkönyvemben olvastam róla, de most a valóságban is eljuthattam a Beatles szülőhelyére. Nem mondom, amiket láttam az igazán lenyűgözött és jó volt megélni, hogy ide eljutottam. 
Fotó: T.K. - városnézés Liverpoolban
Fotó: T.K. - Múzeumban
Ugyan a Beatles tagjaival nem találkozhattam, azonban egy programba futottam, ami a kikötő közelében volt koncertekkel összekötve.
Fotó: T.K. - érdekesség Liverpoolban

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com