2015. június 18., csütörtök

Kultúrális beilleszkedés külföldön

Fotó: kolléga felvétele - valahol a nagyvilágban
Amikor külföldre kerülök, akkor szembesülök csak igazán azzal, hogy mennyire nincs könnyű helyzetem, amikor más kultúrák szokásait kell megismernem, illetve azokba integrálódva együtt élni. Nagyon sokszor éreztem már azt, hogy igazán egyedül voltam és elszigetelődve voltam más kultúrákhoz képes, mivel azok jóval nagyobbak. Valőszínűleg a migrációval kapcsolatos kérdéseket is teljesen máshogy láthatja az ember, ha azt a mindennapjaiban meg kell élnie. Az életet senki nem választotta, az adott a szüleink által, az ő döntéseik - tudatos, vagy tudattalan cselekvéseiknek köszönhetően. Amikor valaki úgy dönt, hogy nem akar a saját hazájában élni, mert az ottani szokások, életszínvonal nem megfelelő, akkor a saját életükről dönthetnek, egyébként más lehetőségeik nagyon szűkösek lennének. "Az életünket, így a kultúránkat sem nem mi kértük, hanem kaptuk a szüleink által." - egy korábbi idézetem volt. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com