2015. június 19., péntek

Helsinkiben városnézésen voltam

Képforrás
A mai napom nagyon kellemesen sikeredett, annak ellenére, hogy nagyon fáradt voltam. Finnország fővárosában, Helsinkibe sikerült kedvezményesen városnézésre mennem, aminek nagyon örültem annál is inkább, mert nagyon szép fotókat síkerült készítenem, amiket hamarosan csatolni fogok ehhez a cikkhez. Helsinkiben még a Csoki Guinnesshez is igyekeztem toborozni önkénteseket. Volt olyan hölgy, aki azt is elárulta, hogy hol van a csokigyár. Sajnos oda már nem tudtam eljutni, pedig csak 45 percre lett volna. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com