2015. június 15., hétfő

Gyerekkori fényképek kerültek elő a klubalapítóról

Fotó: szülői felvétel a klubalapítóról
Szerintem mindenkit érdekelhet, hogy milyen lehetett kiskorában. Ezzel én is így vagyok, ezért húsvétkori hazalátogatásomkor anyummal gyerekkori fényképeket nézegettünk és beszélgettünk a gyerekkori dolgaimról. Elég érdekes volt és számomra megható, hogy visszanézhettem magamat gyermekként, amikor már a nevelőszüleimhez kerültem. A gyerekkori fotón nem lehetett volna kinézni belőlem sok dolgot, így ahogy azt egy csikireklám is mondta: "Ne ítélj elsőre!"

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com