2015. június 6., szombat

Dublinban a Guinness sörgyárban jártam

Fotó: T.K. felvétel - Guinness csoki
Az egyik szemem sír, a másik nevet. Sikerült eljutnom Dublinban a Guinness sörgyárban, ami számomra nagy meglepetést okozott, mivel korábban is voltam már gyárlátogatáson, amiket ott láttam az lebilincselt. Már a belépéskor úgy éreztem magamat, hogy egy nagy plázában járok, aztán rengeteg videót láttam, eljutottam az Akadémiájukba, sörkóstolón vettem részt, illetvea végén egy kuponnal még egy korsó Guinness sört ihattam a gyár felső részén, ami egy nagy pubhoz hasonlítható volt. A végére már csak az ajándékvásárlás maradt volna, de nem volt nálam font - euroval és dollárral nem tudtam fizetni, így a Guinness csokoládét nem tudtam megvenni, ami a Csoki Guinnesshez jó lett volna. Sebaj, majd legközelebb bepótolom. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com