2015. május 9., szombat

Elmenybeszomolokat fogok irni - elnezest az ekezet miatt

Foto: londonandpartners.com
Tegnap erkeztem meg Londonba egy masik magyarral, akivel a szallasunk elfoglalasa utan gyorsan a nyakunkba vettuk a varost egy napi jeggyel 12 fontert. Nagyon sok helyre eljutottunk es igazan elveztuk. Meg kampanyolni is tudtam kulfoldieknek a Csoki Guinness miatt. Ma mar a hajon vagyok, nagyon sok ismerossel talalkoztam kulfoldiekkel. A hajo nagyon tetszik, de nagyon nagy es nehez meg most eligazodnom rajta. De mar a bart tudom hol kell keresni. Ez jo lesz a kapcsolatok miatt, meg ha kell segitseg. Amugy szerencses vagyok, mert a bar szinte a kabinom felett van. Amint latszik internet hozzaferesem is van, bar eleg draga.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com