2015. május 20., szerda

Az álatlános iskolai osztálytalálkozóhoz

Fotó: Általános iskolai osztálytalálkozó
Sok idő telt el azóta, hogy az általános iskolát kijártam Hatvanban. Az idén osztálytalálkozót szerveztek, amire ugyan nem tudtam elmenni, de a közösségi portál és az internet segítségével sok mindenről értesültem. Örülök annak, hogy több olyan osztálytárs visszajelzését is láttam, akikkel már nagyon régen nem találkoztam. Jelenleg külföldön dolgozok luxushajón szakácsként, így a találkozón nem tudtam részt venni. Remélem, hogy többen még emlékeznek rám, arra a srácra, aki még intézetből került ki nevelőcsaládba és igen nehezen találta a helyét az életben. Folyamatosan kereste a helyét, a lehetőségeket és most járva a világot több tapasztalatot is igyekszik begyűjteni, amivel még színvonalasabb életet élhet. A nehézségek ellenére igyekszem kitartani. Saját családom egyenlőre nincs, illetve az egyetemi tanulmányaim is még folyamatban vannak. Számos OKJ végzettséget szereztem, bejártam a hazámat, illetve alapítottam egy ifjúsági klubot, illetve ahhoz kapcsolódó civil szervezetnek a vezetője vagyok. Sokszor gondolok vissza a múltra, hogy mi lehetett volna, illetve mi miért történt. A gondolkodásomat nagyon sok tényező befolyásolja, leginkább a lehetőségekben való hit, valamint, hogy az életnek akkor van értelme, ha vannak céljaink és azokat kellő bátorsággal és kitartással elérjük. Amikor otthon leszek éppen szabadságon, akkor örülnék annak, ha mindenkivel tudnék egyet beszélgetne személyesen is ennyi idő után. Ezen a honlapon keresztül szoktam írni a tevékenységeimről, szóval ezen keresztül követhetitek az álmaim megvalósulását. Üdvözletemet küldöm mindenkinek innen Franciaországból (Le Havre). Ha elolvastad ezt a cikkemet, akkor kérlek, hogy lájkold!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com