2015. május 2., szombat

A Székely Fesztiválon jártam - a Guinness töltöttkáposztáról

Fotó: önkéntes felvétele - Kálmán a Székely Fesztivál előtt
Tegnap korán reggel szembejutott, hogy Budapesten a Millenáris parkban szervezik meg a Székely Fesztivált. Úgy éreztem, hogy már csak a részvételel is tudom támogatni őket. Nem is bántam meg, hogy kimentem, hiszen napos időben székely hangulatban, csíki sörözéssel, csokis gyártóval való ismerkedéssel és a töltöttkáposzta Guinness rekord követésével (kóstolással) élménydús május 1-jét ünnepelhettem. A rendezvény alatt kiadványokat és székely lapokat is olvasva jutott eszembe, hogy annak idején beutaztam a Hazámat, de még a történelmi nagy Magyarországon sok magyarlakta helyen  még soha nem voltam, pedig lassan már bejárom a világot. Anyák napjára is innen vásároltam ajándékokat, aminek remélem, hogy örülni fognak a szüleim. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com