2015. április 19., vasárnap

Színházlátogatáson vettem részt - élménybeszámoló

Fotó: önkéntes felvétele - színházban
A héten elhatároztam, hogy ellátogatok a Thália színházba Budapesten és megnézek egy előadást. Jegyet csak pótszékre kaptam, de nem bántam meg ezer forintért. A Boeing Boeing című előadást néztem meg, a könnyedségével, humorosságával és nőügyeivel hasznosan kötötte le pár esti órámat. A darabban egy férfi három légikísérővel kavar, de ügyesen kihasználva azok eltérő repülését. Azonban sokáig minden jól alakult, de megjelent egy régi "halott" barát, aki kisebb bonyodalmat csinál, vagy éppen segít a barátnak. Annyi élményt tudtam szerezni az előadásból, hogy szinte el sem tudom mesélni, ezért jobb, ha megnézitek. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com